Reparatii – tobe auto

Reparatii

Se aude zgomot sub masina? Masina scoate fum? Ai fost respins la RAR sau ITP din cauza noxelor? Iti doresti modificare traseu evacuare?

Tipsuri, toba inox sau carbon
Doriti un sunet mai sprtiv al masinii
Doriti un plus de putere al motorului?
Ati nimerit bine! Multumim pentru vizita!
Meteor Serv este una dintre primele firmele cu traditie in reparatii tobe auto din Bucuresti.
Dedicarea, seriozitatea, caliatatea lucarilor si profesionalismul echipei, recomanda Meteor Serv ca fiind firma la care sa apelati cu incredere.
Meteor Serv este un service autorizat RAR pentru lucrarile pe care le executa

Ce facem ?
Remediere noxe pentru RAR si ITP
Verificare noxe cu tester de gaze evacuare cu opacimetru Bosch verificat de Bosch, acreditat si recunoscut RAR
Reparatie toba cu sudura CO2 sau argon,
Inlocuire toba cu toba noua din stoc propriu,
Inlocuire record flexibil,
Inlocuire garnituri evacuare
Etansare evacuare
Montaj toba de inox sau carbon
Montaj tipsuri inox sau carbon
Tuning evacuare profesional – proiectare şi creare de trasee noi
Tunning evacuare pentru un sunet mai sportiv si un plus de crestere a puterii motorului.
Sudura CO2 sau in mediu protejat cu ARGON la cea mai inalta caliatate
Lucrările executate în service-urile noastre se ridică la cele mai înalte standarde europene. Oferim CALITATE, SERIOZITATE, PROFESIONALISM.

Ce este toba auto si de ce se strica?
Toba face parte din sistemul de eşapament al maşinii şi este o tehnologie complexă cu rolul de reducere de noxe şi evacuarea gazelor arse în motor către spatele autovehiculelor, dar reprezintă şi amortizorul de zgomot. Sistemul de tobe se întinde de la motor prin galeria de evacuare până în spatele maşinii unde se află ţeava de evacuare.
Tobele sunt întrerupte de racorduri flexibile, amortizoare de zgomot şi catalizatoare, filtre de particule care luate ca ansamblu conferă fiecărei maşini zgomotul propriu.
Tobele sunt atacate de umiditatea din atmosferă dar şi de picăturile de apă rezultate în urma arderii combustibilului în motor care prin răcire se depun în interiorul acestora sub formă de picături de condens. Toate acestea corodează materialul tobelor, în timp apărând zone neetanşe, maşinile devenind foarte zgomotoase.
Un factor deloc de neglijat este deteriorarea mecanică datorată lovirii accidentale (gropi, borduri, etc.).
Atunci este necesară repararea sau înlocuirea tobelor.
Tobele sunt sisteme care necesită lucrări de verificare şi întreţinere periodică efectuate într-un atelier de specialitate.
Sistemul de evacuare a gazelor este important în funcţionalitatea motorului. Gazele de evacuare din motor trebuiesc eliminate cu cât mai mare uşurinţă pentru performanţe bune, iar orice obstacol îi scade puterea şi randamentul.

Autoritatile romane vor sa lupte tot mai mult cu problema pusa de poluarea cu noxe auto ?

In Romania, problema poluarii a devenit una tot mai stringenta. Autoritatile fac eforturi mari sa limiteze numarul masinilor importate, masini second-hand care polueaza si aglomereaza foarte mult in special marile orase.

In trecut, taxa de poluare sau cea de prima inmatriculare (menite sa scoata bani din buzunarul soferilor pentru noxe auto) au fost experimente nefericite care s-au soldat cu plata integrala a banilor catre cei care i-au dat, plus penalizari.

Este adevarat ca masinile vechi aduc noxe auto in orase si aglomereaza foarte mult traficul, insa decizia limitarii lor poate incalca dreptul la proprietate al oamenilor. Nu poti interzice cuiva, intr-o societate democratica, sa isi achizitioneze un bun sau sa il suprataxezi pentru acesta. Acum, in Bucuresti se vorbeste tot mai mult despre plata unei taxe pe noxe auto ce va fi ceruta celor care tranziteaza centrul orasului.

Scopul acestei taxe pe noxe auto este de a reduce poluarea in zona centrala a Capitalei si de a fluidiza traficul, care a devenit de nesuportat in Bucuresti, in special la orele de varf. Constatam de la an la an cum traficul in Bucuresti devine tot mai incarcat. Nici macar pretul mare al carburantilor nu ii impiedica pe oameni sa plece cu masina personala de acasa, in detrimentul transportului in comun.

In alte mari orase ale lumii, si in special in cele civilizate, a devenit o traditie sa se foloseasca acest concept de Ride Sharing, concept pus in aplicare mult mai usor datorita tehnologiei in domeniu si retelelor de socializare. La noi, mentalitatea romaneasca face deocamdata greu de aplicat aceasta masura, romanii preferand sa mearga singuri in masina proprie si sa astepte zeci de minute la coada la semafor.

Solutia reducerii poluarii cauzate de noxe auto este in dezvoltare infrasturcturii rutiere. Nu cerem sa se construiasca autostrazi suspendate, asa cum suna un proiect in trecut, ci sa se faca mai multe benzi de circulatie pe arterele principale si sa se acorde o atentie sporita dezvoltarii durabile si sustenabile a municipiului Bucuresti, on oras a carui populatie a crescut foarte mult in ultimii ani, din cauza migrarii oamenilor din alte orase aici.

Probleme ale masinilor vechi: tobe auto zgomotoase, noxe si aglomeratie. Care este solutia in acest oras tot mai aglomerat ?

Conform statisticilor, Bucurestiul se afla in topul celor mai aglomerate orase, la nivelul traficului auto, la nivel mondial. Cu cateva luni in urma, aceste statistici arata ca Bucurestiul se claseaza pe pozitia a cincea in acest clasament nefericit pentru noi. Marea problema a romanilor este data de faptul ca importa cam orice masina apuca din strainatate, fara a examina cu atentie starea ei tehnica, in ce stare se prezinta toba auto, motorul, caroseria etc.

In tara noastra, s-a impamantenit mitul masinii nemtesti aduse din Germania, insa el a fost demontat de specialisti in domeniu, cu argumente tehnice, specializate. In general, romanii cred ca a cumpara o masina din Germania ii fereste de problemele pe care le au masinile romanesti, rulate pe sosele pline de gropi si probleme. Totusi, masinile din Germania prezinta si ele multe probleme tehnice pe care numai un expert cu experienta le poate detecta, cu ajutorul echipamentului specializat.

E posibil ca acea masina sa elimine mai multe noxe auto decat scrie in fisa ei tehnica sau sa aiba probleme ce necesita interventia unui specialist in tobe auto. Au fost destul de multe situatii in care oamenii au constatat ca masina lor importata din Germania nu a putut fi inscrisa in Romania si nu a trecut ITP-ul deoarece figura in acea tara ca masina radiata sau masina furata, surprize la care nimeni nu s-ar astepta.

Desi arata impecabil unele masini aduse din Germania de asa-zisii samsari au fost acolo implicate in accidente rutiere foarte grave si au fost „dauna totala” la asiguratori. Unii le iau si le repara, le reconditioneaza si le pun in vanzare la un pret bun, ceea ce pentru un cumparator ar trebui sa-i ridice unele semne de intrebare.

Avem toate solutiile tehnice pentru rezolvarea problemelor la esapament auto !

Problemele de esapament auto sunt destul de dificil de rezolvat, in special din cauza faptului ca un furnizor de piese bune si de servicii in domeniul auto este greu de gasit acum. Intretinerea corespunzatoare a unei masini te poate feri de aceste probleme, insa uneori ele sunt imposibil de evitat, inclusiv din cauza vechimii acelui automobil.

Putini soferi stiu ca esapamentul unei masini poate suferi daune din cauza faptului ca masina este folosita pe distante scurte. Numai dupa ce parcurgi cativa kilometri cu masina, sistemul de evacuare si cel de esapament auto intra in parametri normali de functionare si se incalzeste asa cum trebuie. Daca acesta se defecteaza, masina poate face mai mult zgomot decat de obicei si provoaca neplaceri in trafic.

Se stie ca esapamentul controleaza zgomotul pe care il provoaca sistemul de evacuare a gazelor. In plus, schimbarea brusca a temperaturii, cauzata si ea de pornirile si opririle succesive contribuie la deteriorarea unui sistem de esapament auto si la aparitia ruginei pe el. Nu este ieftin sa schimbi un asemenea sistem, caci masinile de ultima generatie si nu numai acestea, au piese moderne, care costa destul de mult.

Reviziile regulate ale masinii tale si inspectiile tehnice periodice te ajuta sa identifici din timp posibilele probleme la sistemul de esapament auto pe care masina ta le poate avea. Descoperirea tardiva a defectiunilor poate necesita inlocuirea intregului sistem de esapament auto, iar costul se poate mari substantial.

In unele cazuri, esapamentul se rupe din cauza deteriorarii colierelor care il tin de corpul masinii. Problemele acestui element de fixare duc la indoirea esapamentului si la desprinderea acestuia la scurt timp dupa aceea. Noi va putem oferi solutii complete la aceste probleme de ordin tehnic si va asiguram de progresionalismul oricarei interventii tehnice asupra masinii dvs., totul fiind insotit de garantie pe baza facturii.

Romania, tara masinilor second-hand de import ce emana noxe auto peste limita admisa !

Romania a ajuns un adevarat cimitir de masini aduse din Occident pentru a circula aici cativa ani, pentru a elibera cat mai multe noxe auto in atmosfera si a fi apoi abandonate prin parcari sau la marginea drumurilor. Legislatia romaneasca are unele brese ce au fost exploatate de samsari si de toti cei care au dorit sa isi cumpere o masina second-hand din strainatate si sa o inmatriculeze aici.

Faptul ca nu mai trebuie platita o taxa auto de poluare a facut ca foarte multi romani sa isi cumpere o masina din strainatate si sa o aduca in Romania. Multi au inceput chiar sa isi inmatriculeze aici masinile care pana cu ceva timp in urma figurau inmatriculate in Bulgaria. Occidentalii vor sa scape de masini, iar romanii abia asteapta sa le cumpere si sa circule cu ele aici, punand in pericol viata lor si a celorlalti participanti la trafic.

Nu mai mentionam aici poluarea cauzata de nivelul excesiv de noxe auto. Statisticile arata ca de la anul 2016 la 2017 s-a inregistrat o crestere cu aproape 20% a vanzarilor de masini second-hand, cu motorizare diesel. In timp ce in alte tari se urmareste scoaterea din circulatie a masinilor diesel, romanii urmeaza o tendinta inversa fata de tarile civilizate.

In Germania au aparut chiar masuri restrictive care nu mai permit inmatricularea ci circulatia unor masini diesel in unele orase ale acestei tari. In SUA, de exemplu, din cauza scandalului Volkswagen de trucare a testelor de noxe auto, acum exista cimitire de masini de marime impresionanta, masini rascumparate de la clientii care s-au declarat nemultumiti de aceasta situatie.

Romanii nu si-au insusit inca responsabilitatea deplina a cumpararii unei masini. Poate ati observat cum Bucurestiul este sufocat de numarul excesiv de masini, care nu au loc de parcare si sunt lasate la voia intamplarii prin oras. Pe langa problema poluarii excesive cu noxe auto aduse de masinile la mana a doua, in Bucuresti a aparut si problema lipsei locurilor de parcare. Statistica arata ca in Capitala exista un loc de parcare la aproxiumativ 10 masini, ceea ce este insuficient.

Din aceasta cauza, toti cei care locuiesc in Bucuresti au de suferit. Petrecem mult mai mult timp in trafic decat ar trebui, consumam mai mult combustibil si umblam mult mai mult timp dupa un loc de parcare. Toti acesti factori ne influenteaza calitatea vietii in Bucuresti, pe termen mediu si lung. Pentru a reveni la normalitate, Bucurestiul are nevoie de adoptarea unor masuri radicale de control al traficului si de limitare a inmatricularii unro masini second-hand ce polueaza foarte mult cu noxe auto.