Cine suntem

Cine suntem

Suntem singura companie din tara si printre putinele din Europa care inlocuieste elementele filtrante atat ceramice cat si metalice ale filtrelor de particule, catalizatoarelor, tobelor catalitice sau utilajelor. Astfel, filtrele de particule si catalizatoarele sunt reconditionate TOTAL. Avem stocuri permanente de elemente ceramice si metalice pentru toate tipurile de autoturisme, camioane, autocare si utilaje uzuale pentru normele de poluare EURO 3, 4 si 5.

  • Specializati in curatrare in baie cu ultrasunete, inlocuire elemente filtrante noi, adaptare filtre de particule after market si catalizatoare universale
  • Reparatii tobe camion, autocar, utilaje grele, etc
  • Reparatii, inlocuire tobe, racorduri flexibile, DPF, catalizatoare auto
  • Sudura INOX, ALUMINIU, FONTA in mediu protejat de argon
  • Remediere si verificare noxe pentru RAR si ITP cu utilaj Bosch avizat de RAR
  • Curatare sistem admisie – supapa EGR, etc fara demontare cu solutii import Olanda si SUA
  • Curatare injectoare fara demontare cu solutii import SUA
  • Incarcari si reparatii instalatie aer conditionat auto
  • Importator al tehnologiilor de curatare a filtrelor de particule si catalizatoarelor
  • Importator direct filtre de particule “after market” si catalizatoare universale
  • Importator direct de elemente ceramice, SIC silicon si metalice pentru reconditionari filtre de particule si catalizatoare
  • Importator direct tobe tunning

La ora actuala suntem singura companie din tara care detinem cea mai evoluata masina de curatare “METEOR ULTASONIC DPF CLEAN MACHINE” care curata perfect si sigur filtre de particule, catalizatoare, injectoare si orice atla piesa auto sau industriala.

Suntem singura companie din tara care DEPISTEAZA si REMEDIAZA CAUZELE care au dus la infundarea filtrelor de particule. Unele dintre cauzele mecanice care duc la infundarea filtrelor de particule sunt defectiuni la: supapa EGR, injectoare defecte/necalibrate, pierderi de ulei in admisie, ulei in turbina, senzori de temperatura sau presiune diferentiala defecti, comustibil sau ulei neadecvat, etc. Aceste defecte trebuiesc reparate odata cu curatarea filtrului de particule, altfel aceste defectiuni il vor infunda iar in scurt timp.